2014-04-17

ඇනොනිමස් ඇවිත් මස් කිරීම හා බ්ලොග් අවකාශ‍යේ ගේම්

සැම රෙදි සේදී ජලෙනි
පිරිසිදු වේවී සොඳිනී
දන මන සෝදා ලන සේ
ඔසු නැත මේ ලෝකයෙහි
(මාතලන් චිත්‍රපටයේ ගීයක කොටසකි)

සුන්දර ඉංගිරිසි මා ජනරළ පුවත්පතට ලියන කොලමකි. පසුගිය 13දා එය බ්ලොගයේ පළ කර මා නිවාඩුවක් සඳහා ගියේ අන්තර්ජාලය පැත්ත පළා‍තේ නෑවිත් පාඩුවේ ඉන්නට සිතාගෙන ය. බ්ලොගයේ පැත්තක සඳහන් කළා සේ ම "විරාමයක් ගන්න, ආපසු හැරී බලන්න, අලුතින් ජීවිතය අරඹන්න ..........." උවමනාවක් මට තිබිණි. 

අප්‍රේල් 15දා මා ටැබ් එකකින් සුළු වේලාවකට බ්ලොගයට පිවිසියේ කමෙන්ට් බලන්නට ය. එහි මාර වැඩක් වී තිබිණි. මාතලන් බ්ලොග්කරුවා කියා තිබූ කරුණක් වන්නේ කුල්ලට කියන ඉංගිරිසි වචනය පිළිබඳ කතාව මා වෙනත් බ්ලොගයකින් අසා දැනගෙන ලියූ එකක් බවකි. ඒ පිළිබඳ එම කතාව පළ කළ 'ඔරිජිනල්' බ්ලොග්කරුවාට ස්තුති නො කිරීම පිළිබඳ ආඩාපාලි රැසක් එහි කියා තිබිණි. 

ඇත්තෙන් ම, කුල්ලේ කතාව වනාහි ඉතා ප්‍රසිද්ධ, මුලින් ම ඇසූ කාල වකවානුව කවදාදැයි මට නම් මතක් කර ගන්නටත් අපහසු පැරණි කතාවකි. එහෙත්, මාතලන් ඉල්ලා සිටින නිසා එහි ගරුත්වය නිදහස් සිතුවිලි බ්ලොගය ලියන ලේඛකයාට පිරිනමමි. එකී බ්ලොගය මා එතරම් කියවා ඇති එකක් නො වේ. (මම එය ෆලෝ කිරීම ආරම්භ කළෙමි) මට එය ලියන රවී සමග ගේමක් ඇති බව මාතලන් කියයි. මා නො දන්නා පුද්ගලයකු සමග මට ඇති ගේම මට නම් තේරෙන්නේ නැත. බ්ලොග් ලිවීම මගේ දේශපාලනයේ එක් අංශයක් පමණි. මගේ ජීවිතයේ ප්‍රධාන පාර්ශ්වය ඇත්තේ නිදහස් චින්තකයකු ලෙස හා විප්ලවවාදියකු ලෙස මා ජීවත් වන ජීවිතය තුළයි. මට ලොකුම ගේම තිබෙන්නේ මා සමග ය. වෙනත් බ්ලොග්කරුවන් සමග මට කිසිදු ගේමක් නැත.

මා වෙනුවෙන් නිර්නාමිකව පෙනී සිටි මිතුරෝ මා ම යයි මාතලන් වරදවා වටහාගෙන තිබේ.  සංවාදය අග හරියේ මෙවැනි නිර්නාමික කමෙන්ටුවක් ද තිබිණ‍ි. 


මාතලන් ඔබ වැනි ප්‍රවීනයෙක් මෙසේ අදහස් දැක්වීම ගැන සතුටුයි. මේ පුද්ගලයා නීචයෙකි. මොහු කරන්නේ බ්ලොග් ලිවීම පමණි. එසේමදවස පුරා තම බ්ලොගයේ ඔන්ලයින් සිටී. ඔහුගේ වචන වලින් ඇනෝ එන්නේ කවුදැයි ඕනෑම කෙනෙකුට තේරේ.
ඔහුම ඇනෝ ලෙස පැමිණ උත්තර දෙයි.ඔහුට මදිකමක් ලෙස හැගුනොත් ඇනෝ උත්තර දෙයි. භාෂා ශෛලියෙන් ඕනෑම කෙනෙකුට එය හදුනා ගත හැක. සතුරන්ට මෙලෙස පහර දීමේ පහත්ගති ඔහු ජේවීපී කළ කාලයේදී උරුම කරගත් එකක් විය හැක.
නමුත් මේ විශ්‍රාමික ත්‍රස්තවාදියාගේ ලිපි කියවා මමත් මොහු යහපත් කෙනෙක්යැයි සිතුවෙමි.එහෙත් පාඨකයන් සිතන ලෙසම මොහු යහපත් කෙනෙක් නොවේ.
ඇනෝ දමන්නේ මොහු බව සත්‍ය වන අතර මොහු පාසලේ සේවය කරන හැටි ගැන හොද අදහසක් ගත හැක.එසේම මොහුම වෙනත් බ්ලොග්වලද ඇනෝ දමන බව මට සිතේ.
භාෂා ශෛලියෙන් ඕනෑම කෙනෙකුට මේ නීචයාගේ කොමෙන්ට් සොයා ගත හැක.

ඇත්තෙන් ම මෙය කියවූ පසු නම් මොහොතකට හෝ මට යම් කලකිරීමක් ඇති විණි. වයස අවුරුදු 49ක් වන මා දැනට පූර්ණකාලීනව කරන රැකියාවට පිවිසුණු පසු මෙවැනි අපහාස අැසුවේ බ්ලොග් අවකාශයෙහිදී පමණි. මීට පෙර ඇතැමුන් විසින් ලියන ලද කුණුහරුප සමග ගත් කල ‍මේවා එතරම් දේ නො වේ. මගේ බ්ලොග්කරණය නිසා අරුණි ශපීරෝ වැනි ඇතැම් බ්ලොග්කරුවන් මා කරන වෘත්තිය ගැන සඳහන් කරමින් මා පුංචි මිනිසකු බව පෙන්වීමට උත්සාහ කර තිබිණි. එය ඇත්තට ම ශ්‍රමය අපතේ යැවීමකි. කොහොමත් මම මා සලකන්නේ කම්කරුවකු ලෙස ය. මම උගතෙක් ද නො වෙමි. මා උගත් දෙයක් තිබේ නම්, ඒවා ඉගෙන ගෙන තිබෙන්නේ විවිධ මිනිසුන් සමග ජීවත් වීමෙනි. තනිව හා සාමූහිකව හැදෑරීමෙනි. කල්පනා කිරීමෙනි. මහ පාරේ ‍ගෙවුණු ජීවිතයෙනි.

13දායින් පසු මා නැවත බ්ලොගය ලියන්නේ අද ය. සමාජය ගැන ඇති වන කලකිරීම දිනෙන් දින වැඩි වුව ද, අල්පයක් හෝ සොඳුරු මිනිසුන් නිසා මම ම‍ගේ දිරිය මුවහත් කර ගනිමි. අපහාස කිරීම් හරහා අප ලිවීම නැවැත්වීමට කිසිවෙක් සිතන්නේ නම්, මට ඒ අයට කීමට ඇත්තේ එය සිදු නො වන බවයි. මන්ද, ‍ලිවීම මට දැන් හුස්ම ගැනීම වැනි අත්‍යවශ්‍ය දෙයකි. නො ලියා සිටියහොත් මා මිය යනු ඇත. මා ලියන එක නවත්වන්නට මා මරා නො දැමීම ගැන මම ආණ්ඩුවට ද වෙනත් එවැනි අයට ද ස්තුතිවන්ත වෙමි.

මා ලේඛකයකු හා මාධ්‍යකරුවකු වූයේ අන්තර්ජාලය ලංකාවේ ව්‍යාප්ත වන්නට පෙර ය. එහෙත්, පොත් හෝ පුවත්පත් කර්මාන්තවලට වඩා අන්තර්ජාලයේ තිබෙන සුඛනම්‍ය ස්වභාවය නිසා මම අද බ්ලොග්කරණය මගේ මූලික මාධ්‍ය අවකාශය ලෙස තෝරාගෙන සිටිමි. 

බ්ලොග්කරුවකුට බ්ලොග් මාධ්‍ය වෙනුවෙන් කළ හැකි හොඳ ම මෙහෙය වන්නේ බ්ලොග් අවකාශයේ විවිධත්වය පුළුල් කිරීම යයි මම සිතමි. බ්ලොග්කරුවන් අතර අන්‍යොන්‍ය සුහදත්වය ද හොඳ දෙයකි. එහෙත්, ඒ වනාහි එකිනෙකාගේ පිට කසා ගැනීමට නොව, බ්ලොග් අවකාශ‍යේ යහපැවැත්ම සඳහා ය. 

පිට කසාගැනීමේ කලාව නම් පිටුදැකිය යුතු එකකි. මන්ද, ලංකාවේ සියලු කලාවන් පිටුදැකීමට භාජනය වී තිබෙන්නේ මේ පිට කසා ගැනීම නිසා ය. සිංහල බ්ලොග් අවකාශය පිට කසා ගැනීම්, බෙලි කපා ගැනීම්, බොරු යාලුකම් ආදියෙන් හා පුහු වීරයන්ගෙන් ගහණ තැනක් බව අමුතුවෙන් කිව යුතු නො වේ. එහෙත්, අපි එකී පිට කසා ගැනීම්වලින් මිදී සිටිමු. අප වෙත පාඨකයන් පිවිසීම හුදෙක් යාළු මිත්‍රකම් නිසා නොව, අපගේ බ්ලොගයේ අන්තර්ගතය නිසා සිදු වන තත්වයක් අපි නිර්මානය කර ගත්තෙමු. හිත මිත්‍රකම් මත අපි කිසි කලෙක කිසිවක් අගය කර නැත. එසේ ම, කිසිවකු අපගේ මිතුරකු නො වන නිසා ම කිසියම් දෙයක් විවේචනය ද කර නැත. විප්ලවවාදී මාධ්‍යකරුවකුට ස්ථිර මිතුරන් නඩත්තු කිරීම තරමක් දුෂ්කර ය. අපගේ මිතුරන් සෑහෙන පිරිසක් අප සමග හිත නො හොඳ වූයේ අප ලියූ දේවලින් ඔවුන්ට රිදුණු නිසා ය. එහෙත්, ඒවා බොරු නො වන බව ඔවුහු දනිති.

අප බ්ලොග්කරණයේ යෙදෙන්නේ සිංහල බ්ලොග් ලෝකයේ පොරවල් වෙන්නට නො වේ. අප ස්පර්ශ කරන ලෝකය ඊට වඩා පුළුල් එකකි. බ්ලොග්කරුවන් එකතු වන සංසදවල අප දකින්නට නැත්තේ ඒ නිසා ය. අප ලියන්නේ ඉතා පැහැදිලි දේශපාලන පදනමක් මත සිට ය. ඒ වනාහි සමාජ සංවාදය පෝෂණය කිරීමයි. විකල්ප අදහස් ප්‍රවර්ධනය කිරීමයි. එසේම, පවතින ධනවාදී ක්‍රමය විසින් ප්‍රවර්ධනය කරනු ලබන, පාරිභෝජනවාදී, පුද්ගලවාදී, කෲර ලෙස ලාභය හඹා යන කාලකන්නි ජීවිතය වෙනුවට සොඳුරු වූ ද, මානුෂික වූ ද, සමාජමය මිනිස් ජීවිතයක් සොයා ගැනීම වෙනුවෙන් අපි පෙනී සිටිමු. අපි එය සමාජවාදය සඳහා අඛන්ඩ අරගලයක් ලෙස නම් කර තිබේ. 

වෙනත් නමකින් හෝ අප එය කළ යුතු ය. වඩා හොඳ තත්වයන් වෙනුවෙන් සටන් කිරීම මිනිසාගේ සහජ ස්වභාවයකි. අප එය කළ යුතු ය. වඩා‍ හොඳ දෙය තෝරා ගැනීම සඳහා අප අතර සංවාදයක් තිබිය යුතු ය. 

එය පොදු මිනිස් අරගලයකි. බ්ලොග් අවකාශයේ ඇතැමෙක් ධනවාදය ආරක්ෂා කිරීම ස්වයංව තමන්ට පවරාගෙන තිබේ. තවත් සමහරු ආණ්ඩුව ආරක්ෂා කිරීම තමන්ගේ වගකීම ලෙස සිතා සිටිති. ඔබගේ අදහස දැරීමට ඔබට ඇති අයිතියට ගරු කරන ගමන් ම එය ප්‍රශ්න කිරීමට ද අපි ඉදිරිපත් වන්නෙමු. එසේම, ඔබට අපව ද ප්‍රශ්න කළ හැකි ය. අපගේ බ්ලොගයේ අදහස් පළ කිරීම සඳහා පූර්ණ නිදහස දී තිබෙන්නේ එහෙයිනි. 

මෙහි කර්තෘ ලෙස මම ප්‍රතිපත්ති කීපයක් අනුගමනය කරමි. 
  • මට අන්තර්ජාලයේ බොරු අනන්‍යතා නැත. කුමන තර්ජනයක් ආවත් මා පෙනී සිටින්නේ මගේ සැබෑ අනන්‍යතාවෙන් පමණි. 
  • මම මෙම බ්ලොගයේ හෝ වෙනත් තැනක නිර්නාමික අදහස් පළ කිරීම් කරන්නේ නැත. නමින් පළ කළ නො හැකි අදහස් මම පළ කරන්නේ නැත. 
  • යාලු මිත්‍රකම් හා මගේ ලිවීම් යනු එකිනෙකට සම්බන්ධ නො වන දෙකකි. මට ලිවීමට අවශ්‍ය දෙයක් මා නො ලියා සිටිනවා නම්, එසේ කරන්නේ දේශපාලනික හේතුවක් මත මිස කිසිදු යාලු මිත්‍රකමක් නිසා නො වේ. 
  • අප ප්‍රකාශ කරන අදහස්වලට බලපෑමක් වන අන්දමේ කිසිදු අනුග්‍රහයක් අපි ලබා ගන්නේ නැත. 

අප ඒවා නො කළා ය කියා, එසේ කරන අය හෙළා දැකීමේ උවමනාවක් ද අපට නැත. අප මෙම බ්ලොගයේ නිර්නාමික අදහස්වලට ඉඩ ලබා දෙන්නේ ඒ නිසා ය. 

කරුණාකර මෙම අවකාශය බුද්ධිමත් සංවාදයක් සඳහා පමණක් භාවිතා කරන ලෙස අපගේ පාඨකයන්ගෙන් ඉල්ලා සිටිමු.

මාතලන් සහෝදරයා වෙනුවෙන් මාතලන් චිත්‍රපටයේ එන පහත දැක්වෙන ගීතය ඉදිරිපත් කරමි. 



මේ ලිපිය වෙන අයත් එක්කත් බෙදා ගන්න. උපුටා ගන්නවා නම් ‍මෙතැනින් ගත් බව කියන්න

ඔබගේ අදහස් අපි මහත් සේ අගයමු. නිර්නාමිකව හෝ අදහස් පළ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබෙන්නේ එම නිසා ය. එහෙත්, එය අපහරණය නො කිරීම ඔබ‍ගේ වගකීමකි. අසභ්‍ය යයි සාමාන්‍ය ව්‍යවහාරයේ පිළි ගැනෙන වචන සම්බන්ධයෙන් සදාචාරවාදී නො වන මුත්, අනුන්ට අපහාස කිරීම සඳහා එවැනි වදන් භාවිතා කර තිබෙන අවස්ථාවලදී ඒවා ඉවත් කිරීමට සිදු වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. එසේම, නීතිමය ගැටලු මතු කරන අදහස් පළ කිරීම් ද ඉවත් කරනු ලැබේ. අදහස් පළ කිරීම සම්බන්ධ කාරණාවලදී සංස්කාරක වගකීම් සමග සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීම බලාපොරොත්තු වෙමු. Read in English blog.parakum.com

92 comments:

  1. පැරා
    ඔය කුල්ලට කියන ඉංග්‍රිසි වචනය අහන කතාව මම මුලින්ම ඇහැව්වෙ 1970 ගනන්වල ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ.ඕකෙ අයිතිකාරයෙක් හොයන එක නම් අමාරු වැඩක් වෙයි. මාතලන් ඕක ඉස්සෙල්ලම අහල තියෙන්නෙ රවිගෙ බ්ලොග් එකෙන් වගෙයි පේන්නෙ.ඇනස්ලි,බර්ටි,සැමුවෙල්ලගෙ විනෝද සමයෙත් ඕක ගියා මට මතකයි. ගනන් ගන්න එපා. මාතලන් ගැන දුකයි.

    ReplyDelete
  2. මාතලන් පසුගිය දින කිහිපය පුරාම කිසියම් අසහනයකින් පෙළුන බව පෙනේ.මගේ ඩෙනිම බ්ලොගයේ පලවූ චායාරූප සම්බන්දයෙන්ද අර්ථ විරහිත එහි කතුවරයාගේ සිත රිදෙන ආකාරයේ කොමෙන්ටුවක් පළකර ඇත.එසේම කලකට ඉහත නිර්නාමික අදහස් වෙනුවෙන් පෙනී සිටි ඔහුම බ්ලොග් කිහිපයකම ඇනෝ පොන්නයෝ නම නිර්නාමික කොමෙන්ට් කරුවන් හැඳින්වීමට යොදා ගෙන තිබේ.ඔහුට පහසුවෙන් තලන්නට හැකි මුවහමක් ලැබී ඇති බව පෙනේ.

    ReplyDelete
  3. අජිත් & ඇනොල මාතලන් ගැන වැරදි වැටහීමකින් ඉන්නේ....කරුණා කර අයිය මහින්දගෙන් අහගෙන මොළ හෝදගන්න....අප්පා...

    ReplyDelete
    Replies
    1. .කෙන්ජි@ඔය කතාව මාතලන්ට කියන්න

      Delete
    2. පුක දෙන්න එපා ඕයි තමුසේ හිතන්නේ තමන් මහ ලොකු නරියෙක් කියලද තමුන් බ්ලොග් කියන්නේ මොනාවද කියල දැනගන්නත් කලින් බ්ලොග් ලිව්ව මිනිස්සු මේ.. මූයි මාතලන් කියන හාදයයි හිතන් ඉන්නේ බ්ලොග් පොලීසිය මුන් කියලා.. මේ නරියා හිතන්නේ කුණුහරුප කෙලියාම මිනිස්සු තමන් මහ පොරක් කියලා පිලිගනීවි කියලා.. මම මේක ලියන්නේ මුන්ගේ අනවශ්‍ය මැදිහත්වීම් බලා ඉන්න බැරිම තැන... ගොං කෙන්ජා..

      Delete
    3. කෙන්ජි
      වැරදි වැටහීම මොකක්ද කියල කිව්වනං අපිටත් දැනගන්න තිබුන

      Delete
  4. මේ ජාතියේ ලිපි ලිවීම අවශ්‍යද ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැම ජාතියකම ලිපි ලියවෙන්න ඕන.

      Delete
  5. මාතලන් අවුරුදු ජොලිය පිට ඒ අර්ථ විරහිත සහ අතාර්තික කමෙන්ටුව ලිව්වාය කියායි මට නම් හිතුණේ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. කාපු බීපු වෙලාවට කියනදේ ගනංගන්නෙ කව්ද කකා.. චැහ්
      ඔන්නෝව අතෑරල දාන්ඩ !!
      ඔබතුමා දැන උගත් මනුස්සයනේ

      Delete
  6. දී කිරට බලල්ලුත් සාක්කි

    ReplyDelete
  7. ඔබේ බ්ලොගයට දිනකට හිට්ස් 1000 කට වැඩි ගණනක් ලැබෙනු නිරීක්ෂණය කල ඇත්තෙමි. අඩුම වශයෙන් 250 දෙනෙකුවත් දිනකට ඔබේ බ්ලොගය කියවනු ඇතිබව උපකල්පනය කරමි. ඔවුන් සැවොම මෙහි කොමෙන්ට් දමන්නේ නැත. නමුත් ඔබ කියනා දේ නිහඩවම ඔවුන් තේරුම් ගැනුමට යත්න දරමින් සිටි. ඔවුන් යම් දිනක ඔබ කියනා දේ තේරුම් ගනු ඇත. සිංහල බ්ලොග් අවකාශයේ ඔබ සුවිසේශි ලකුණකි. බොහෝ මිනිසුන් ඔබ අනුමත කරයි, අනුගමනය කරයි. සොදුරු මිනිසුන් උදෙසා ලියන්න. අපි ඔබේ වියමන් තුලින් බොහෝදෙ උගණිමු. ඔබට ජය !!

    ReplyDelete
  8. කුල්ලේ කතාව අසවල් බ්ලොගයෙන් උපුටා ගත්තැයි කීම ද, පැරා මේ බ්ලොගයේ අනෝ කමෙන්ට් දමන්නේ යයි නෝක්කාඩු කීම ද හුදෙක් විහිලුවක් මය.

    ReplyDelete
  9. මාතලන්, අනුන්න්ගේ ලිපි ගෙඩි පිටින් කොපි කරනවා. ඒවා හොදා. එක සැරයක් Dr. ජයන්ත ධනපාලගේ paper article(weekend) එකක් කොපි කරලා එයාගේ වගේ ලිව්වා. මන් කිව්වම එතුමා ගැන සදහන් කරන්න කියල, උද්දච්චකමට කිව්වේ එ කරුණු හැමෝම දන්නවා කියලය. එයා විතරක් දන්න කියන දේවල් නෙවෙ කියලා .......

    ReplyDelete
  10. මේ මාතලන් කියන බ්ලොග්කරුවා ලොකු හීන මානයකින් පෙළෙනවා.තමුන්ම මහාචාර්ය විදිහට ඇඳගෙන දන්නා නොදන්නා ඕනෑම දෙයක් ගැන සෝඩා බෝතල් න්‍යායෙන් මොනවා හරි කුණු හබ්බ ටිකකුත් එකතු කරල ලියල තමුන්ම ඇඳ ගන්නව.ඒ මදිවට දෙයක් ගැන ගැඹුරින් හැදෑරීමක් ප්‍රමාණික දැනුමක් නැතිව උඩින් පල්ලෙන් අතගාල ලියන මේ අට පාස් මහාචාර්යතුමාට උගතුන් බුද්ධිමතුන් ගැන ෆෝබියාවකුත් තියෙනවා.ඉතින් අපි මේ කී බෝඩ් මහාචාර්යතුමාට අනුකම්පා කරමු !

    ReplyDelete
  11. සඹඳ මම පබිලිස්April 17, 2014 at 9:25 PM


    "ලිවීම මට දැන් හුස්ම ගැනීම වැනි අත්‍යවශ්‍ය දෙයකි. නො ලියා සිටියහොත් මා මිය යනු ඇත. "
    උපුටා ගැනීම -
    ඇනොනිමස් ඇවිත් මස් කිරීම හා බ්ලොග් අවකාශ‍යේ ගේම්,

    පැරා,

    1. දේශපාලන විග්‍රහයන්,විචාරයන් සහ විශ්ලේෂණ හදවතින් නොව ඔළුවෙන් කරන්න.
    2. ලෝක නව දේශපාලන රටාව ග්‍රහනය කරගන්න.
    3. එක ලයින් එකක් තෝරාගන්න.
    4.නාහෙන් අැඞීීම අවම කර දේශපාලනිිකව වැඩිවියට පත්වන්න.

    නැත්නම්..

    w3lanka gossip පටාාංංගන්න !

    සුභ අනාගතයක් !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello mathalan aluth profile ekakin....?

      Delete
    2. //දේශපාලන විග්‍රහයන්,විචාරයන් සහ විශ්ලේෂණ හදවතින් නොව ඔළුවෙන් කරන්න//
      ඔලුවෙන් දේශපාලනය කල අයියලා, අංකල්ලා, මාමලා, සීයලා හා මුත්තලා නිසා ලංකාවේ කිසිවෙක් දැන් දේශ පාලනය නොකරයි. බිස්නස් කරයි.

      දේශපාලනය හදවතින් කරන්න. දේශපාලන විග්‍රහයන්,විචාරයන් සහ විශ්ලේෂණ හදවතින්ම ලියන්න. දේශපාලන චෙස් පුවරුවේ ඉන්න ඉත්තන් හිතන මතන මිනිසුන් බව සැලකිල්ලට ගන්න. ඇසට කදුළක් එන සංවේදී මිනිසෙකු වන්න. සැබෑ පිරිමින්ගේ ඇහේ කදුළු තියෙන බව මතක් කරගන්න.

      Delete

    3. සුජිව ප්‍රසන්න ආරචිචි අයියාගෙ පොත් වගේ සැබෑ පිරිමින්ගේ ඇහේ කදුළු වැ‍ටෙන්ට ලියන්ට අයියා....හහ්

      Delete
    4. අම්මා' කියවන්න කලින් 'වානේ පන්නරය ලැබූ හැටි' කියවන්න කලින් කියෙව්වේ 'ලස්සන වසිලිස්සා'. ඔව්, සුජිව ප්‍රසන්න ආරචිචි ගේ පොත් වලිනුත් කියවන්න පටන් ගත්තහැකි.

      Delete
    5. ආ....තව එකක් මටනම් අම්මා කියවනකොට, වනේ පන්නරය ලැබූ හැටි කියවනකොට වගේම ලස්සන වසිලිස්සා කියවනකොටත් ඇස්වලට කදුළු අවා.

      Delete
    6. Ивана ИльичаApril 17, 2014 at 11:06 PM


      පොත් කියවිමයි,
      පොත් බැලීමයි,
      පොත් වල නම් බැලීමයි.
      පොත් පෙරලීමයි,

      මේ සියළු දේවල් කරන්නම ඔිනද ?
      ගොඩයන්න.

      Delete
    7. Soviet fantasy කාරයෝ

      Delete
    8. පොත් කියවනකොට ඇස්වලට කදුළු එනව නම් කන්නාඩි පාවිච්චි කරන්න.

      Delete
  12. සමාජය ගැන ඇති වන කලකිරීම දිනෙන් දින වැඩි වුව ද, අල්පයක් හෝ සොඳුරු මිනිසුන් නිසා මම ම‍ගේ දිරිය මුවහත් කර ගනිමි. අපහාස කිරීම් හරහා අප ලිවීම නැවැත්වීමට කිසිවෙක් සිතන්නේ නම්, මට ඒ අයට කීමට ඇත්තේ එය සිදු නො වන බවයි.
    para..... mama oba gana adambarai.obata suba pathum

    indika

    ReplyDelete
  13. ඇනෝ කමෙන්ට් වලට ඉඩ දුන්නාම සමහරු ඒ බ්ලොග් වලට ඇදෙන්නෙ ආතල් ගන්න. කමෙන්ට් වලට වඩා හිට්ස් වලින් මනින්න පුලුවනි ලියැවිල්ල කී දෙනෙක් අතරට ගියාද කියන එක.

    කමෙන්ට් වලින් ලියන රටාවට යමක් එකතු කරගත හැකිනම් එහෙම කරන්න. මෙවැනි ලිපි ලියන එක බ්ලොග් අඩවියේ මෙතෙක් පැවති රටාවට බාධාවක් කියල හිතෙනව. මේ මගේ පෞද්ගලික මතය.

    ReplyDelete
    Replies
    1. බස්සි සමග එකඟ වෙමි . මෙවැනි පුද්ගලයෙකු ඉලක්ක කරගෙන ලිපි ලිවීම ඔබගේ මෙතෙක් අපව්ති රටාවා මෙන්ම ,ඔබගේම වූ න්‍යාය හා භාවිතය පිලිඹද පරස්පරතාවක් ගොඩ නැගේ .

      Delete
    2. මොකද්ද දන්නේ නැ පරස්පරේ

      Delete
  14. මාතලංගෙ පවුලApril 17, 2014 at 10:35 PM

    මං මාතලංට බයයි මල්ලියේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. මාතලංගෙ පවුලගෙ නංගිApril 17, 2014 at 11:30 PM

      මං මාතලංට බය නෑ මල්ලියේ

      Delete
  15. චැහ් !!! මොකද්ද පැරා මේ ඇරියස් එක ..පොඩි ළමයි වගේ .. චෝදනාවක් කරා නෑ කිව්වා ඉවරනේ ..
    මාතලං කියන දේ මූනට කිව්වා එච්චරයි..එතනම රිප්ලයි එකක් දාල ඉවර කරන්ඩ පුලුවං කේස් එකක්නේ..
    මේකෙ ඇනෝල පිරිලනේ බොල !!!

    පිස්සංකොටුවට බෝම්බ ගහල වගේ .. !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. තමුසේ හිතන්නේ එකට බිව්වාම මේකෙ කල්ලි ගහගෙන මිනිස්සුන්ට කෙලවන්න පුළුවන් කියලද..

      Delete
    2. ඔව් පුලුවන් !! ඇ‍යි අහන්නේ ??

      Delete
    3. දන්නැති හින්ද අහන්නේ ඔයත් ඒ කල්ලියේද ?

      Delete
    4. චැහ් ..ඔහොම හුරතලේට අහනවද බං ඕව..
      එකට බීල අහක බලන්නෙ කොහොමද රත්තරන් .!!!!

      Delete
    5. පත්තර මල්ලි
      රිප්ලයි දැමීම හෝ පෝස්ටුවක් ලිවීම එයාගෙ වැඩක් නෙව

      Delete
    6. එහෙමයි එහෙමයි රාජ් අයියා !! අපි ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී මිනිස්සු !! ඕ යේස්

      Delete
    7. පත්තර මල්ලි පුක නොදී යනවා ඕයි පැත්තකට...තමුසෙලා වගේ පුක දෙන උන් හින්දා තමයි කකා වගේ ගූ කතන්දර කාරයො පොරවල් වෙලා තියෙන්නෙ....තමුසෙගෙ ඔය ඕ යේස් එක සරම උස්සලා අස්සට ගහ ගනින්..

      Delete
    8. :D ඕ යේස් !!! අම්මෝ සැර ..තරහ ගියාද මචං ??? ඉතිං කතන්දර පොර උනාට මං පලියෑ බං :D
      අම්මෝ බං බඩත් රිදෙනව හිනා වෙලා..

      Delete
    9. මා උපන්නේද පොරක් ලෙසය. මෙතෙක් ජීවත් වුණේද පොරක් ලෙසය. ව්සර 100 ක් පොරක් ලෙසම ජීවත් වී පොරක් ලෙසින් මිය යන්නට අදහස් කරමි.

      ස්තුතියි.

      Delete
    10. පත්තරයා උඹ හරි නරකයි ඈ...
      උඹලට නරක වෙලා තියෙයි අපිවත් පොරක් කරානම් ...කකාවයි මාතලන්වයි විතරක් පොරවල් කරන්නේ

      Delete
    11. චැහ්..ඔය ලොකු සෑර්ට කඩේ ගිහිං පේනවනේ හම්බෙන ටොපි.. ඔව් තෝ මාස ගානකින් ආවම මංඋඹ පොර කරන්නෝන. !!!

      Delete
  16. මේකනේ පැරා .. ඔය කුල්ලට කියන නම ගැන ළඟකදි කතා උනේ රවී අයියගෙ බ්ලොග් එකේනේ.. ඉතින් මාතලන් කිව්වේ ඒකෙ ලින්ක් එක දාල පොඩි සප් එකක් එක්ක වැඩේ ගෙනියන්න කියලනේ.. අපි මැ‍රෙන මිනිස්සු !!

    ඒක එහෙම නෙවෙයි නං එතන කෙලින් කිව්ව "' නෑ මචං මම ඒකනං දැක්කෙ නෑ එතන තිබ්බද බං .. ඒක දැකල නං නෙවෙයි "" කියලා ගේම ක්ලෝස්.. ඈ !
    පෝස්ට් එකක් දාල හිත හෑල්ලු වෙනවනං කාරි නෑ ..මැරුනම ගෙනියන්ඩෑ !!

    හැබැ‍යි පැරා මං ඔබට ගරු කරනවා කෙලින් කියපු එකට..අපේ කකා කියන විදිහට කිව්වනං මේක පාලොස් පාරක් වත් කියවන්න වෙනවා මං වගේ උපං ගෙයි මෝඩයන්ට !!! ඕ යේස්

    ReplyDelete
    Replies
    1. //ඉතින් මාතලන් කිව්වේ ඒකෙ ලින්ක් එක දාල පොඩි සප් එකක් එක්ක වැඩේ ගෙනියන්න කියලනේ//

      එකද මාතලන් කිව්වේ?? මාතලන් පවු නේද ?

      මේටික ලියල තියෙන්නේ ඔයාටමද මන්ද ?....

      //පිට කසාගැනීමේ කලාව නම් පිටුදැකිය යුතු එකකි. මන්ද, ලංකාවේ සියලු කලාවන් පිටුදැකීමට භාජනය වී තිබෙන්නේ මේ පිට කසා ගැනීම නිසා ය. සිංහල බ්ලොග් අවකාශය පිට කසා ගැනීම්, බෙලි කපා ගැනීම්, බොරු යාලුකම් ආදියෙන් හා පුහු වීරයන්ගෙන් ගහණ තැනක් බව අමුතුවෙන් කිව යුතු නො වේ//

      Delete
    2. මාතලන්ද ?? පව් නං නෑ ඔය ඉන්නේ රජ පැටිය වගේ :D
      අනේ බං වැඩක් ඇති මගුලක් කතා කරපං මචං.. මේකෙ ඉරෙන් හඳෙන් ආව මිනිසසු නැනෙ..කතන්දරම කියනව් බ්ලොග් අවකාශයත් පවත්නා සමාජ‍‍යේම හරස්කඩක් කියලා.. ආයෙ මොනවද ඕකෙ හෝදන්නේ ??
      ඔය ඔක්කොම කලවමේ තියන ආතල් ලෝකයක් මේක ..ඇයි ගෑනු හොරු ,, පිම්පියො උනුත් ඉන්නවා.. මරන්ඩෑ ???

      Delete
    3. mathaln is a fuckin idiot, u read what that idiot has written on para's wall before u comment, as u may know any idiot can look very intelligent until he opens his mouth, i had a little respect for his views, but not any more, he has to learn to be a man...with out being a hideous woman.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Oh god its not too strong ?? Anyway i enjoyed yor comment.. so my way is not a essay..just a reply !! Becouse in these virtual space its very normal .. who opens the mouth he has isuues !! Thats all !! Calm man ..Delete

      Delete
    6. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    7. තාම දාඩිය මහන්සියෙං හම්බ් කරං කන්නේ .. බැ‍රි උන දාට ඕක කරනවා.. මොකෝ මගේ පුකනෙ බං.. උඹේයැ !! අන්න උඹේ පුක මං වික්ක නං හරි නෑ !!

      Delete
  17. මේ හලෝ ඔයා වගේ ගූ පොරක් ජීවිතේටම දැකලා නැත. නිකං පීචං වෙන්න එපා ඉස්කෝලේ මහත්තයෝ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔබගේ අදහස් අපි මහත් සේ අගයමු. නිර්නාමිකව හෝ අදහස් පළ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබෙන්නේ එම නිසා ය. එහෙත්, එය අපහරණය නො කිරීම ඔබ‍ගේ වගකීමකි

      Delete
  18. මා වෙනුවෙන් බ්ලොග් පෝස්ටුවක් ලියා පල කිරීම වෙනුවෙන් බොහොම ස්තූතියි පැරා. මටත් කීමට ඇත්තේ මා කිසි දිනක ඇනෝ කොමෙන්ටු නොදමන බව පමණි. මන්ද කිසිම බ්ලොග් කරුවකු සමග මගේ ගේමක් නැත. නමුත් කිව යුතු දේ කෙලින්ම කීම මගේ සිරිතයි. දැන්වත් නිහතමානි වීම ගැන මගේ ප්‍රණාමය පිළිගන්න.

    සම හරක් ගොන් තක තීරුවන්ට පෙනෙනුයේ මා කළ විවේචන වල වැරදි පැත්ත පමණි. නවක බ්ලොග් කරුවන් අගය කරමින් "මාතලන් සින්ඩියෙන්" කරනා කටයුත්ත කරනුයේ බ්ලොග් කරුවන් කීප දෙනෙකු පමනි. කිව යුතු දේ කියා. මොනව ඇහුවත් මට කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නැත. මඩ වැදීම දරා ගැනීමට නොහැකි නම්, මාධ්‍යකරණයට පැමිණිම නොම්මර එකේ ගොන් කමකි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අම්මෝ මෙයාගෙ මාධ්‍යකරණය... මට බයේ බෑ බං... අම්මෝ මේවට කොමෙන්ට් එකක් දාන්නත් බයයි මුංගෙ මාධ්‍යකරණ කලාවනෙ මේක. එනේ හුකේ කුණු කතා ලියන එකද බං උබලගෙ මාධ්‍යකරණය???

      Delete
    2. මාතලන්,
      මාතලන්ගෙ සින්ඩියෙන් බ්ලොග් වෙනුවෙන් කරන සේවය ගැන අමුතු කතා ඕන නෑ. උඹ, වැඩිම පිරිසක් බ්ලොග් ලිවිල්ලට ගේන්න මුල්වුන කෙනෙක් කියන එකෙත් දෙකක් නෑ. නමුත් මේක අජිත් පැරකුම්ගෙ w3lanka.
      පැරා ඇනෝ ඇවිල්ල.... අහවලා එක්ක ගේමක් තියනව... වගේ බේබි කතා කීම උඔට හොඳ නෑ.

      //සම හරක් ගොන් තක තීරුවන්ට පෙනෙනුයේ මා කළ විවේචන වල වැරදි පැත්ත පමණි.//
      වැරදි පැත්තක් තියනව කියල තේරෙනව නං බොහොම හොඳයි. ඊලඟ දවසේ ආං ඒ පැත්ත හලල කමෙන්ට් කලාම හරි.

      Delete
    3. පැරාගෙ දේෂපාලනයට මා අකමැති උනත් මා පැරාගෙ ලිපි කියවනව. ඒ පැරාගෙ ලිපි වලින් ගන්න දෙයක් තියන නිසයි. පැරාගෙ ලිපියක් කියවන එක සම "හරක්" "මාධ්‍යකරණ" ඔස්තාර්ලගෙ කුණුහබ්බ ලිපි වලට වඩා සහ බක් ෆියට් නයි වලට වඩා හොදයි කියල හිතන්නෙ ඒ නිසයි.

      Delete
    4. Maathalan - Priyantha Hewage - "හොරෙක්, මංකොල්ලකරුවෙක්, මංපහරන්නෙක්.."

      Delete
    5. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    6. ඒ කියන්නෙ ඇනෝ උඹ බලලා !!!! උඹට බත් කන්න බැරි එකට වෙට්නරි ස්‍ර්ජන් කෙනෙක් ළඟට යමං !!

      Delete
  19. පැරා දිගටම ලියපන් මචන් අපි කියවනවා !

    ReplyDelete
  20. ///මා ලේඛකයකු හා මාධ්‍යකරුවකු වූයේ අන්තර්ජාලය ලංකාවේ ව්‍යාප්ත වන්නට පෙර ය. එහෙත්, පොත් හෝ පුවත්පත් කර්මාන්තවලට වඩා අන්තර්ජාලයේ තිබෙන සුඛනම්‍ය ස්වභාවය නිසා මම අද බ්ලොග්කරණය මගේ මූලික මාධ්‍ය අවකාශය ලෙස තෝරාගෙන සිටිමි///

    පැරාගෙ තේරීම හරි. අර උඩින් කෙනෙක් කියල තියනව වගේ දවසකට තුන්සීයක් කියවනව කියන්නෙ ලොකු දෙයක්. ඒ අතරෙ මේ වගේ ප්‍රතිචාරත් බලාපොරොත්තු වියයුතුයි.

    ReplyDelete
  21. මාතලන් හා මා සංවාද විවාද කරගත් අවස්ථා ඇත. ඔහුගේ සමහර මතයන් හා මම එකඟ නොවන්නට හේතු ඇත. නමුත් පැරා මේ ලිපිය ලිවීමෙන් ඇති ඵලය කුමක්ද? නොලියා සිටියා නම් හොඳයි යන්න මගේ මතයයි. මේකත් හරියට ඉංග්‍රීසියේ ජාතකය හොයන්න යනවා වගේ වැඩැක්ය.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔබේ මේ මැදිහත් වීම මාතලන් 'ගාල කඩා ගත් ගොනා' සේ අසත්‍ය හා අභූත චෝදනා ( මොලේ කළදක් ඇති ඕනෑ ම කෙනෙකුට මාතලන් නගන චෝදනා ඉතා ද්වේශ සහගත, අසත්‍ය මනස්ගාත බව තෙරේ ) තවකෙකුට කරන විට නොකරේ මන්ද? ප්‍රොෆයිල් කරුවන් අතර ඇති ඕනෑම කුණු වැඩක් කර පිට කසා ගැනීමේ එකගතාවය නිසාද ? ඔබගේ පුහු සදාචාරය අවශ්‍ය මොහොතේ නොව පසුව මතුවීම ගැටළු සහගත වේ. මෙවන් කැත වැඩ ඉස්මතු කලයුතුයි යන්න මගේ මතය වේ. මිනිසෙක් වෙහෙසවී වී කල දෙයක් විචාරය කල යුතු ක්‍රමය හෝ මින් මතු 'මාතලන්ගේ කුලකයේ' අය සිහිතබා ගනු ඇත.

      Delete
    2. පළමුව කිවයුත්තේ මම බ්ලොග් විනිසුරුවෙක් නොවන බවයි. මම මේ බ්ලොග් පෝස්ට් තුනම (පැරාගේ ඉංග්‍රීසි පාඩම, පැරාගේ මේ ලිපිය, මාතලන්ගේ ලිපිය ) කියෙව්වේ එකම වේලාවේදියි. ඒ ඒ ලින්ක් හරහා ගොස්.

      මාතලන් ගාල කඩාගත් අවස්ථා සහ එවැනි අවස්ථාවන්හී මා කලේ කුමක්ද කියා ඇසුවොත්, මට ඕවා හොයාගෙන මෙහෙමයි කරේ කියා සෙවීමට වෙලාවක් නැත. ඔබට හැකිනම් සොයා දෙන්න. නමුත් මම එවැනි අදහස් බොහෝ විට ලියා ඇත.

      ප්‍රොෆයිල්,ෆේක්, ඇනෝ යන කුළකයන් මට කිසිසේත්ම අදාල නැත. ඔය කිසිවෙක් මගේ මුහුණවත් දැක නැත. මම බ්ලොග් කියවන්නේ ආසාවට මිසක්..බ්ලොග් ලියන එවුන් ගෙදර එක්කරන් ඇවිත් හොරි කසමින් තුවාල හෝදන්නට නොවන බවත් ලියා තබමි. මට එක එකාගේ ජාතකයවත්, උන්ගෙන් පෞද්ගලික චරිත සහතිකවත් වැඩක් නැත. මේ හිස් අවකාශය කුමක්දැයි මම මැනවින් වටහා ගෙන සිටින්නෙක්මි.

      තරහ නොවෙන් ඇනෝ...මේ මගේ පිලිතුරයි.

      Delete
    3. //මට ඕවා හොයාගෙන මෙහෙමයි කරේ කියා සෙවීමට වෙලාවක් නැත.//

      ඒවුනාට මට පස්සේ බන දෙසීමටනම් වෙලාව ඇත. නේද ?

      Delete
  22. //"ඇත්තෙන් ම මෙය කියවූ පසු නම් මොහොතකට හෝ මට යම් කලකිරීමක් ඇති විණි"//
    ඇත්ත පැරා එය එසේ නොවුනිනම් එය පැනයකි . මන්දයත් තමන් ඉලක්ක වනවිට කොපමණ ප්‍රතිරූප හදාගෙන සිටියත් ඒ ප්‍රතිරූප තුල සිටින සැබෑ මනුෂ්‍යයා එලියට එන බැවිනි.
    කතන්දරගේ පොස්ටුවේ කියා ඇති පරිදි බ්ලොග් කරුවන් වෙන්නට පෙර අපි හැමෝම මනුස්සයෝ නිසාය .

    //"අප බ්ලොග්කරණයේ යෙදෙන්නේ සිංහල බ්ලොග් ලෝකයේ පොරවල් වෙන්නට නො වේ. අප ස්පර්ශ කරන ලෝකය ඊට වඩා පුළුල් එකකි. බ්ලොග්කරුවන් එකතු වන සංසදවල අප දකින්නට නැත්තේ ඒ නිසා ය"// මෙන්න මේ කොටසනම් මට නොතේරේ . ඒ කියන්නේ බ්ලොග් කරුවන් එකතුවන සංසද වලට එන අය පොරවල් වෙනවද ? එහෙමත් නැත්තම් ඒ සංසද වලට ආවාම දැක්ම පටු වෙනවද ?

    මොන දෙකලත් හැමෝම මනුස්සයෝය කියා හිතුවනම් ඔහොම හිතෙන එකක් නෑ .. මේ තරහා මරහා වාද ,දිගටම ලේ වලටම බද්ධ වී තිබිය යුතුයි කියා සිතන්නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. මතකද අන්තිම පාර මෙහෙ ඇවිත් කාපු කෑම.
      http://www.w3lanka.com/2013/03/blog-post_4557.html

      Delete
    2. ආ...තොප්පිය ඉල්ලගෙනම දාගෙන ..පව්

      Delete
    3. ඇනෝ .. ඔය ලින්ක් එක %$ ගහගනින් !!!

      Delete
    4. ඇයි දන්නේ නෑ නේද ලින්ක් එක %$ ගහගන්න කියන්නේ. අර පවුලූශා හාදයා විල්ල ඔයාගේ %$ මොනවා හරි ගහල ගියාද? හොරි කසල ගිනිත් පිබිනවා වගේ. කමක් නැ ජිවත් වෙන්නනේ නේ.

      Delete
    5. එක එක ඒවා %$ ගහ ගත්තාම ගොඩක් සනීපද ??

      Delete
    6. ඔව් බං .. පැකේජ් එකට ගිනි පිඹින ව්ක විතරක් නෙවෙයි බොඩි මසාජ් එකකුත් තියනවා..ස්ව්පරේට්ලි ඕනෙනම් එහෙමයි.. පීචං නොවී යන්න මෙයා..ටටා !!

      Delete
    7. ඇයි අනේ ඔයා මෙතන දෙන්න ගිහින් නාගෙන අනිත් අය‍ට පිච්චන්, පිච්චන් කියන්නේ....? අවුල්ද ? මේ එක නෙමෙයි අර ලින්ක් .%$...ගහගන්න කොට පරිස්සමෙන් කරන්න ලින්ක් වල ඇතුලට ගිහිල්ල හිරවෙන්න පුළුවන් කෑලි තියනවා.

      Delete
    8. හා මචං..මං ඒක කරගන්නං.. සබ්ජෙට් එක පුරුදු උඹේ උපදෙස් හරිම වටිනවා..කොහොම ස්‍තූති කරන්නද මංදා..මචං පීචං කියල ලියන්නෙ මෙහෙම :D "පීචං" පික්චන් නෙමේ..
      පිච්චන් කියල උඹ වගෙ සෙට් එකක් ඉන්නවා අංගොඩ නම් !! :D

      Delete
    9. පුක දෙන එක නවත්තල ප්රුෆ් රිඩින් කරන තැනක රස්සාව කරපංකෝ. මේ එක නෙමෙයි මොන ඩික්ෂනෙරියේද තිබුනේ 'පිච්චන්' නෙමෙයි 'පීචං' කියල ?. උඹ තැන තැන කැත කර කර යන කොට හිතුනා මොකක් හරි මානසික අවුලක් තමයි කියල, කොයි කාලේද අංගෝඩින් ටිකට් කපා ගත්තේ.

      (අනෙක උඩ ලියල තියෙන්නේ ''පික්චන්'' කියලා නෙමෙයි ''පිච්චන්'' කියල )

      Delete
    10. චැහ්.. පජාතයි නේ.. ඕව ඩික්ෂනරි වල නෑ මස්සිනේ ..හොයන්ඩ එපා.වැඩක් නෑ.. දන් නැත්තං අහපං ..කියල දෙන්නං.. සෝබනේ නොදා .. !! හෙහ් හෙහ් ..යන්නං !!

      Delete
    11. පත්ත්රයානම් අංගොඩ හිටියේ නෑ. උඹ නම් එහෙන් පැනලා ඇවිත් වගේ , පත්තරයා මූ ගන්න ආතල් එක ගන්න දීපං. මූට ජීවිතේ ලොකුම සතුට ඔය ලින්ක් එක හල හල යන එක , හැබැයි එක කියවපු එවුනට තේරෙනවා කවුද කාල තියෙන්නේ කියලා , තමුන්ගේ ජාතියේ අඩුපාඩු කියනකොට ඉතින් ඌට රිදෙනවා ඇති

      Delete
    12. පත්තර මල්ලි ...කතාකරලා වැඩක් නෑ. මචෝ ..මූ තම්බියෙක්ගේ හොර ෂොට් එකක් ...

      Delete
    13. මචං තම්බි ඇනෝ - මේ පොස්ට් එක මාතලන්ට නොවේ වඩාත් ගැලපෙන්නේ ඔබටය . කොහෙද ඉතින් මේක තමුන්ට වදිනවා කියලා තේරුම් ගන්නවත් මොලයක් තියෙන්න එපැයි.

      මාතෘකාව - "ඇනොනිමස් ඇවිත් මස් කිරීම හා බ්ලොග් අවකාශ‍යේ ගේම්"

      මුලින්ම ඇති ගීත කොටස -

      "සැම රෙදි සේදී ජලෙනි
      පිරිසිදු වේවී සොඳිනී
      දන මන සෝදා ලන සේ
      ඔසු නැත මේ ලෝකයෙහි"

      අජිත් පැරකුම් මහතා මුලින්ම දී ඇති උපදෙස -

      ""විරාමයක් ගන්න, ආපසු හැරී බලන්න, අලුතින් ජීවිතය අරඹන්න ..........."


      ආපහු කියවලා බලලා තේරුම් ගනිං.

      බායි එහෙනම් අපි ගියා ඈ....

      Delete
    14. Anonymous April 20, 2014 at 2:42 AM
      //"පුක දෙන එක නවත්තල ප්රුෆ් රිඩින් කරන තැනක රස්සාව කරපංකෝ. " ඒ උපදෙස උඹම පිළිපැදපන් මචං

      Delete
    15. මොනාද මේ කතා ඉවානයා .. මුගේ හම නැත්තං ඇටේ බිම :D
      ඇනෝ .හරිනේ ??? අහගත්තනේ ?? දැං දකුනු පැත්තෙන් අයින් වෙලා යන්න හොඳේ..මාමල ටොපි චොකලට් දෙන්න අඬගහයි .යන්නෙපා..මැහුම් දාන්න වෙයි!!!!!!!!

      Delete

    16. ඔයාගේ සහයට ඩනි ඇවිල්ල වගේ.

      පුකේ ලින්ක්, ඇයි බන් උඹ කියන දේවල් අන්තිමට පුකෙන් ඉවර වෙන්නේ. පොඩි කලේ අතවරයකට ලක් උනාද? නැත්නම් දැන් පොඩිඋන් දුෂණය කරනවද ? අප්පිරියයි යකෝ.

      Delete
    17. //හරිනේ ??? අහගත්තනේ ?? //,

      මොනවද හරි?? මොනවද අහගත්තෙ ?? මොනවාද ඌ කියන අන්ඩර දෙමල

      //පත්ත්රයානම් අංගොඩ හිටියේ නෑ//

      ෂුවර්ද ??, මං කිව්වේ ඔයා හිටපු කාලේ හිටියා කියල නෙමෙයි. බැජ් දෙකක වෙන්න ඇති. බාගදා මිස් වෙන්න ඇති.

      Delete
    18. ඉවාන් පවුලූශා,

      අපි බොහෝ කලකට කලින් මතු කරන්න හදපු දේ තමයි ඔයාගේ ප්‍රොෆයිල් එක ඇතුලේ ඉන්න නරුම ජාති වාදියා හා දෙබිඩි මිනිසා. ඔයා එක නැවත, නැතව භාවිතයෙන්ම ඔප්පු කරපු එක ගැන සතුටුයි.

      ''තම්බියෙක්ගේ හොර ෂොට් එකක් ... ''
      ''මචං තම්බි ඇනෝ''

      ගැටළුව තියෙන්නේ එහෙව් ඔයා සැරෙන් සැරේ ඇවිත් වැදී බන දෙසන්න යන එක

      ''මොන දෙකලත් හැමෝම මනුස්සයෝය කියා හිතුවනම් ඔහොම හිතෙන එකක් නෑ .. මේ තරහා මරහා වාද ,දිගටම ලේ වලටම බද්ධ වී තිබිය යුතුයි කියා සිතන්නේද?''

      අපි ප්‍රශ්න කරන්නේ ඔයාගේ දෙබිඩි හැසිරීම. දවල් මිගෙල් රෑ දැනියෙල් වගේ එක. කැත වැඩ කරන ගමන් බන කියන එක. ඒක හරිම අජුවයි. බලන් ඉන්න අප්පිරියයි.

      ''හැබැයි එක කියවපු එවුනට තේරෙනවා කවුද කාල තියෙන්නේ කියලා''

      ඒක වෙන්න ඇති නේද හිතේ දුකට කොමෙන්ට් ගොඩාක් දාගෙන දාගෙන යන්නේ......

      Delete
    19. පවුලූශා කොල්ලෝ කඩේ යන්න ලිංගික අසහන කාරයෙක්ව තොරගන්න් එපා බන්. පත්තරයව සමුහ දුෂණයකට ලක්වෙලා වගේනේ.

      Delete
    20. අනේ පොන්නයෝ , පව් නොදී පලයල්ල බං .චාටර් උඹලව. හෙහ් හෙහ්
      ගෑනු ටෝක් ඉශූ කරන්නෙ පිරිමි වෙලා .. හිහ් හිහ්

      Delete
    21. //අනේ පොන්නයෝ//
      //මුගේ හම නැත්තං ඇටේ බිම//
      //මැහුම් දාන්න වෙයි//
      //පැකේජ් එකට ගිනි පිඹින ව්ක විතරක් නෙවෙයි බොඩි මසාජ් එකකුත් තියනවා..ස්ව්පරේට්ලි ඕනෙනම් එහෙමයි//
      //මොකෝ මගේ පුකනෙ//

      දරුණු ලිංගික අසහනයක් තියෙන හැඩයි. ඔක්කොටම කලින් නරකද හොද මානසික වෛද්‍ය වරයෙක් බැහැදැක්කොත්? අපිට බැරියයි ඔය පස්සේ කාලෙක විවාද කොරගන්න.

      Delete
    22. //"ඒක හරිම අජුවයි. බලන් ඉන්න අප්පිරියයි."// ඉතිං බලන්න එපා අනේ. කවුද ඔයාට බලන්න කිව්වේ ,

      ''මොන දෙකලත් හැමෝම මනුස්සයෝය කියා හිතුවනම් ඔහොම හිතෙන එකක් නෑ .. මේ තරහා මරහා වාද ,දිගටම ලේ වලටම බද්ධ වී තිබිය යුතුයි කියා සිතන්නේද?'' එක නිසා තමයි මං එක අමතක් කරලා හිටියේ ,ඔයා මොකද මෙයා මේ පරණ එකක් ආපහු කාලෙකට පස්සේ කරේ තියාගත්තේ , පව් අනේ තාම කරේ තියාගෙන .

      //"ඒක වෙන්න ඇති නේද හිතේ දුකට කොමෙන්ට් ගොඩාක් දාගෙන දාගෙන යන්නේ...... "// පව් මෙයා ඔයා ...කන්නාඩියක්ක් ඉස්සරහට ගිහින් කිව්වනම් හරිනේ ...

      //"අපි ප්‍රශ්න කරන්නේ ඔයාගේ දෙබිඩි හැසිරීම"// ඔයා ප්‍රශ්න කරනවට මම මාර බයයි මෙයා , ඔයා දිගටම ප්‍රශ්න කරොත් මාව රහස් පොලිසියෙනුත් ගෙනියයිද? අම්මේ බයේ බෑ.. ඔයා ලොක්කෙක්ද ඈ....? කලින් කියන්න එපැයි... සොරි සර් ... අනේ සර් ආයේ මාව ප්‍රශ්න කරන්න එපා මාර විදිහට බය හිතෙනවා ඔයා ප්‍රශ්න කරනකොට ..... හුකෑස්

      Delete
    23. //ඉතිං බලන්න එපා අනේ. කවුද ඔයාට බලන්න කිව්වේ//
      ඔයාගේ කාලීන වැදී බණ දේශනා ඔයාගේ බ්ලොග් එකේ දාගත්තට අපිට කිසිම ගැටලුවක් නැ, ඒවුනාට ඔයා කැත කරන්න එන්නෙම අනුන්ගේ බ්ලොග් වලනේ එකයි අවුල. අපි කරන්නේ ඔයාට මතක් කරලා දෙන එක. ඒදවස්වල කියපු බයිලා දැන් කියන බණත් එක්ක පරස්පරයි නේද කියල මතක් කරන එක.

      //ඔයා ප්‍රශ්න කරනවට මම මාර බයයි මෙයා , ඔයා දිගටම ප්‍රශ්න කරොත් මාව රහස් පොලිසියෙනුත් ගෙනියයිද? අම්මේ බයේ බෑ.. ඔයා ලොක්කෙක්ද ඈ....? කලින් කියන්න එපැයි... සොරි සර් ... අනේ සර් ආයේ මාව ප්‍රශ්න කරන්න එපා මාර විදිහට බය හිතෙනවා ඔයා ප්‍රශ්න කරනකොට ..... හුකෑස්//
      ......... පවු ඉවාන් පවුලූශා !

      Delete
  23. රුවන්වැල්ලේ ෂෝබිතApril 19, 2014 at 1:36 PM

    දරුවා ,
    අපි මේ ලිපිය ජොතිෂ්‍ය ඇසෙන් බලමු ද ?
    ඕ යේස්

    ReplyDelete
  24. අජිත් වැදගත් දෙයකට සිත යොමුකරමු. බ්ලොග් ගේම් සහ උත්තර බැඳීම් අස්සේ මම හිතන්නේ වඩා වැදගත් 'ගෝබි ජවනිකාව' වැනි දේ මග හැරුනා.

    ගේබ්‍රියල් ගාර්ශියා මාකේස් ව නම් මග හැරෙන්න දෙන්න එපා.

    - Dimithri

    ReplyDelete

මාතෘකාවට අදාළ නැති හා වෛරී අදහස් ඉවත් කිරීමට ඉඩ ඇති බව කරුණාවෙන් සලකන්න.